9 sebab Kenapa community shaklee sangat best

Bismillah 

Pertamanya sebelum ini tidak ku sangka kenapa la ustaz fir baru tahu bisnes Shaklee ni banyak sangat perkara yang best-best yang boleh Kita perolehi.

Masanya berlalu Semakin pantas dahulunya ku digelar dropship bisnes kecil-kecil hanya dapat untung runcit sahaja..

Tetapi apabila join sahaja bisnes Shaklee ini membuka mata seluas-luasnya..

Apa yang membuatkan Ustaz Fir tertarik dengan bisnes ini? 

1) Untung Runcit Dan Bonus,Oh rupanya 2 in 1 orang kata bila join shaklee ni..bukan saja dapat untung runcit sahaja malah bonus berganda-ganda yang boleh Kita dapat mengikut kerajinan Kita.Lagi Kita pulun Bak orang kedah kata pulun kedah pulun lagi Kita kuat Pulun lagi Banyak income Kita.

2) Ilmu bisnes yang percuma
Dalam dunia bisnes apa Pon mesti kena ada ilmu kan bukan Kita buat ikut dan ja kan. Jika diikutkan diluar sana kadang nak
 belajar basic saja Pon kena bayar sampai beribu-ribu tapi join shaklee semuanya percuma saja dari Kita zero belajar sehingga mahir.

3) Mendidik jiwa yang kosong.
Sejujurnya jika kita tidak  Mendidik jiwa kita dengan amalan-amalan tertentu nescaya kita mudah goyah dengan perkara-perkara lain. Pernah ka Kita dengar Amalan jemput rezeki? Ha sebenarnya jika kita bersemangat Dan hati tenang nescaya mudah2 untuk datang Sale kepada Kita..Yakin Dan percaya Kita jaga Allah, nescaya Allah akan jaga Kita.

4) Ilmu Kesihatan Panduan Bersama..
Apabila Kita terlibat dengan bidang berkaitan kesihatan tidak dapat tidak kita mesti ada dalam diri Kita ilmu berkaitan kesihatan..Yang bestnya bukan calang-calang orang yang ajar kita ilmu ini.Doktor perubatan, ahli farmasi Dan ahli nutrisi..Jika kita hendak belajar sesuatu ilmu berkaitan mestilah pada ahlinya.

5) Dapat reward yang best bukan saja menaikkan semangat Kita dalam bisnes ini malahan dapat membantu Kita capai target dengan lebih baik. Dia boleh diumpamakan seperti macam Anugerah sekolah haaa ala-ala macam tu Kira merasakan seperti dihargai.

6) Saling bantu membantu jika ragu2 dengan sesuatu masalah yang timbul Dan masalah yang dihadapi.. Alhamdulillah dengan komuniti bisnes ini ada upline yang sudi menjadi pendengar setia Kita untuk menjadikan Kita yang terbaik.

7) komuniti yang sentiasa support..Apabila Kita buat sesuatu berseorang mesti Kita akan Rasa semangat tu hadir pada permulaan sahaja, akan tetapi Kita akan Rasa lebih semangat ada supporter yang kuat.

8)Saling mendoakan kejayan bersama tidak Kiralah sekecil-kecil kejayan sehinggalah kejayaan yang lebih besar.

9)komuniti ini tidak akan biarkan kita terus hanyut dibuai mimpi ada saja idea Dan plan bertubi-tubi, nak buat Dan tidak buat saja...Apa yang Penting kemahuan kita hendak mencipta atau melakar kejayaan demi kejayaan bukan untuk orang lain malah untuk diri sendiri.

Inilah 9 sebab Kenapa komuniti bisnes Shaklee sangat best Dan santai.

Nak jadi sebahagian daripada komuniti bisnes shaklee?? Jom kehadiran anda kami alu-alukan..

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

Comments

Popular posts from this blog

RAMADHAN DENGAN SET PUASA SHAKLEE

Duit Raya Awal Dari Shaklee