RAMADHAN DENGAN SET PUASA SHAKLEE

SET PUASA SHAKLEE 

Assalamualaikum..

Alhamdulillah ALLAH masih mengurniakan nikmat kesihatan dan nikmat iman kepada kita sehingga hari ini.



Debaran kian terasa..apa yang terasa tu panas ka ? sejuk ka? Haa debaran kian terasa la kita dah menghampiri bulan yang mulia iaitu bulan Ramadhan. Bulan yang sangat dinantikan oleh seluruh umat islam.

Seperti sedia maklum apabila datangnya Ramadhan maka dibukakan pintu-pintu syurga,ditutup  pintu-pintu neraka dan dirantai syaitan-syaitan.

Sangat beruntung bagi kita menggunakan masa yang ada dengan sebaiknya kerana pahala akan berlipat ganda,dan rebutlah peluang yang hadir kepada kita dengan sebaiknya.

Apa yang paling utama bagi kita untuk yang jarang-jarang berpuasa sunat tup-tup puasa wajib pula kan tidak dapat tidak mesti kita memerlukan banyak energy untuk beribadat dengan jiwa yang tenang, bertenaga seharian.



Bagi Ustaz Fir sendiri Sebagai guru di sekolah, Abi kepada seorang cahaya mata, bisnessman dan imam tarawih sudah semestinya menggunakan tenaga yang banyak dalam mengharungi liku-liku seharian.

Jika kita sendiri tidak bertenaga sudah pasti akan berkait rapat dengan emosi. Siapa yang akan menjadi mangsa keadaan? Adakah dilepaskan kepada murid…oh tidakkk bulan puasa pulak tu mengajar kita sifat bersabar.

Bagi membantu menghadapi segala permasalahan tersebut, jadi Ustaz Fir tanpa berfikir Panjang puasa kali ini memilih set puasa Shaklee. Tahun ini merupakan tahun ke-3 Ustaz Fir amalkan full set puasa Shaklee iaitu CINCH, ESP DAN PD LEMON LIME.

Berpuasa dengan Shaklee memberi satu perbezaan yang amat ketara berbanding sebelum ini puasa tanpa set Shaklee..Sebelum ini jika sahur tanpa shake sekerat hari dah mula lapar berbanding bersahur dengan shake kenyang sehingga petang cool ja.




Apa yang membuatkan istimewanya SET PUASA 1,2,3 Shaklee ini? Mesti ada kebaikannya kan? Haa apa dia jom kita rungkai satu persatu…

1)  ESP

2) CINCH CHOCOLATE

3) PERFORMANCE DRINK

Yang paling best dapat FREE SHAKER semestinya EKSLUSIF..Rugi mampoih orang kedah kata kalau x grab dapat benda free tak perlu pening-pening.

Jom mai nak cerita dekat ampa kebaikan setiap satu-satu produk :-

ESP

- membantu siapa yang ada masalah gastrik

- membantu kenyang lebih lama

- cantikkan kulit,rambut dan kuku

- memberikan tenaga berterusan

- elakkan letih & lesu

 

CINCH

- berfungsi sebagai ‘meal reaplacement

-membekalkan tenaga berterusan

-kenyang lebih lama

-tenaga berterusan

Sekadar pendapat untuk ampa nak bersahur, cuba amalkan shake @ minum ESP atau cinch. Boleh juga ampa mix keduanya tiada masalah.

PERFORMANCE DRINK

Sebaiknya setelah seharian kita berpuasa mesti dalam dilema rasa haus berpanjangan Ketika mana kita berpuasa…Apa tunggu lagi Performance drink kan ada. Mudah saja bancuhnya performance drink diletskkan dengan ais pergh meleleh air liur jangan ditayang waktu tengahari Ketika hari berpuasa luruh jantung orang kata.

Performance drink bukan saja boleh membantu menghilangkan haus Ketika seharian berpuasa, malah dapat membantu memberi tenaga, perut jadi selesa, badan pun tidak rasa letih. Kalau  tidak ka lembik ja seharian apa pun tidak mahu buat.

Shaklee dah bantu kita sediakan menu sahur yang mudah, simple tetapi menjimatkan masa jika terlewat bangun dalam 10 minit sebelum azan subuh pun masih sempat bersahur.

Puasa penuh beerti, pastinya SHAKLEE

Ayuh nak rasai pengalaman yang berharga ini ? jom cuba set puasa SHAKLEE.

Firdaus Samsudin

#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023


Comments

Popular posts from this blog

Duit Raya Awal Dari Shaklee

9 sebab Kenapa community shaklee sangat best